خدمات پشتیبانی شبکه و سرور

 خدمات پشتیبانی شبکه و سرور  با پیشرفت با تکنولوژیکی که با آن سروکار داریم، متوجه می شویم که نیازهای تجاری نمی توانند منتظر بمانند. به همین دلیل است که شرکت ایران...

برق اضطراری UPS

 یو پی اس ) ups ( چیست ؟  مخفف عبارتUninterruptible power supply، به معناي برق اضطراری است.   UPS شامل یک دستگاه و تعدادی باطری می باشد که وظیفه اصلی آن ، تامین...

راه اندازی سرور آنتی ویروس

وﯾﺮوس ﭼﯿﺴﺖ؟

وﯾﺮوس ﻫﺎی ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮی ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ که توسط هکر ها نوشته می شوند و هماندد وﯾﺮوس ﻫﺎی ﺑﯿﻮﻟﻮژﯾکی ﮔـﺴﺘﺮش ﯾﺎﻓﺘـﻪ و ﭘـﺲ از وارد ﺷﺪن ﺑﻪ رایانه اﻗﺪاﻣﺎت خربکارانه ای را اﻧﺠﺎم ﻣﯽ دﻫﻨﺪ. اکثر ویروس ها ﺑﺎ ﻫﺪف ﺗﺨﺮ ﯾﺐ اﻧﻮاع ﻓﺎ ﯾﻞ ﻫﺎ و ﺑﺮ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی ﮐﺎرﺑﺮدی و ﯾﺎ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫـﺎی ﻋﺎﻣـﻞ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺷﺪه اﻧﺪ.

دلایل زیادی برای استفاده از آنتی ویروس و به خصوص نسخه های اصلی و دارای لایسنس معتبر وجود دارد از جمله

. جلوگیری از نفوذ ویروسها ، کرمها ، تروجان ها و برنامه های مخرب .

جلوگیری از نفوذ هکرها .

کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری ناشی از حمله ویروس ها

حفظ امنیت اطلاعات و داده ها با استفاده از آنتی ویروس های معتبر.

جلوگیری از اشغال کردن منابع سرور.

برای مقابله با ویروس ها و حملات امنیتی که در شبکه روی میدهد ضروری است از یک آنتی ویروس تحت شبکه با ابزار مدیریتی متمرکز استفاده شود تا بتوان شبکه  را در زمان بروز حملات ویروسی حفاظت نماید.

یک شبکه پایدار و ایمن شبکه است از آنتی ویروس مناسب جهت ایمنی در مقابل هکر ها و کرم ها و ویروس ها استفاده نماید.

با توجه به افزایش روز افزون ویروس ها و عدم  پشتیبانی فنی شرکت های ارائه دهنده آنتی ویروس استفاده از شبکه  با یک ریسک بزرگ هموار است.زیرا عدم استفاده مناسب از آنتی ویروس در زمان حادثه شبکه دچار مشکل می شوید و کلیه اطلاعات در مرز خطر قرار می گیرد.

کارشناسان ایران نت سیستم با توجه به مهارت کسب شده در طول سالیان درازهمراه سعی و تلاش خود را نموده است تا بهترین خدمات را با کمترین هزینه ها به مشتریان عزیزارائه دهد.